Мобиком хэрэглэгчдийн хохирлыг барагдуулсан гэв

Автор | Zindaa.mn
2013 оны 10 сарын 24

Мобиком хэрэглэгчидээсээ илүү төлбөр авдаг талаар их яригдаж, холбогдох газраас шалгаж байгаа. Харин тус компанийн зүгээс энэ сарын 6-нд Мобикомын дараа төлбөрт  хэрэглээг тооцдог системд алдаа гарч, 1320 хэрэглэгчдийн 9-р сарын төлбөрийг илүү тооцсон асуудал үүссэн гэсэн байна. Үүнийг Мобиком дотоод хяналт, шалгалтын явцдаа илрүүлэн, алдааг 48 цагийн дотор 100 хувь засч ажилласан. Дунджаар нэг хэрэглэгчийн төлбөр дээр 2,338 төгрөг илүү тооцогдсон байсан бөгөөд хэрэглэгч нэг бүртээ утсаар ярьж хохиролыг барагдуулсан цаашид ийм алдаа гаргахгүй гэж Харилцаа холбооны зохицуулах хороо болон ШӨХТГ-т мэдэгджээ

Сэтгэгдэл ( 6 )

Сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
mynganbymba(182.160.44.39) 2025 оны 03 сарын 13

yriagui.

1  |  0
mynganbymba(182.160.44.39) 2025 оны 03 сарын 13

nad ruu yriagui.

1  |  0
Novsh Mobi(202.126.89.168) 2025 оны 03 сарын 13

Nad ruu yariagui. Minii tulbur hudlaa garsan bsan

1  |  0
zozin(49.0.140.214) 2025 оны 03 сарын 13

xudla yrij bn

1  |  0
баги(27.123.214.2) 2025 оны 03 сарын 13

ярьсан ш дээ

1  |  0
zochin(112.72.13.141) 2025 оны 03 сарын 13

Nad ruu lav l yariagui shd

1  |  0
Top